Vlastnosti:
dvojitý příkon pro zlepšení stability napájecího zdroje, který účinně zamezí příčině nehody z důvodu špatného kontaktu na jedné z baterii
v porovnání s klasickým mechanickým vypínačem má elektronický přepínač vyšší bezpečnost a stabilitu
12 vstupních a 34 výstupních kanálů, navíc jeden kanál dálkového spínače zapalování
každý kanál má vyrovnávací paměť signálu a zesílení
integrovaný dálkový spínač zapalování pro bezpečný let
nezávislý vstup pro zdroj zapalování. Napájení CDI je odděleno od napájení přijímače, takže si nemusíte dělat starosti, že dojde k rušení přijímače.
Integrovaný 30A BEC (max. 40A), který dodává dostatečný proud pro napájení serv
nastavitelné 4.8-9.7V výstupní napětí pro serva
nezávislý 5V lineární BEC, který poskytuje oddělené provozní napětí pro přijímač
bez displeje, LED signalizace
speciální místo navržené pro přijímač, aby nedošlo k poškození přijímače při pádu letadla
hodnoty napětí v v reálném čae zobrazeny na displeji, při nízkém napětí zvukové a světelné upozornění.
Specifikace:
Maximální proud (BEC) pro serva: 0-30A s nastavitelným napětím 4.8-9.7V (přednastaveno 5.2V)
Provozní napětí: 6-12.6V
Rozměry: 150 x 80 x 20mm
Váha: 180g
Provozní teplota: -20 až 85°C
CDI signalizace:
Zelená svítí
Zelená bliká
Červená svití
Červená bliká
Napětí nad 4.8V
4.5-4.8V
4.2-4.5V
Napětí pod 4.2V
Balení obsahuje:
1x distribuční board včetně 2x napájecí kabel s XT60
1x vypínač
1x servokabel male-male
4x vrut s tlumící podložkou
1x LED dioda signalizace CDI s prodloužením
1x šroubováček
Právě teď máte možnost koupit tento produkt za zvýhodněnou cenu , pokud tuto nabídku zavřete již se Vám nezobrazí. Platnost vygenerovaného kódu je do .