Kvalitní motor je vhodný zejména pro třídu FAI F5J. Jeho použití není ovšem nijak omezeno jen pro tuto třídu. Na základě vynikajích zkušeností s motorem XM3040EG-9 v kategorii F5J byl motor prodloužen. Tak byl zvýšen jeho výkon, který je perfektní pro použití v těžkých modelech a pro létání za silného větru. Výkon je důležitý nejen pro dosažení potřebné výšky, ale i pro let daleko proti větru. Získaná vzdálenost může prodloužit dobu letu v termice, kterou pilot najde v prostoru ve větší vzdálenosti proti větru. Motor je typu "krytá oběžka". Vnější kryt se nepohybuje. Přívodní vodiče vycházejí ze zadního čele motoru. Odpadá tak často problematické připojování vodičů k přednímu čelu standardní oběžky. Vodiče se nesmí dotýkat rotujících částí motoru, což nemusí být jednoduché. Vodiče jsou vyvedeny ze zadního čela motoru, takže je možno je snadno připojit k vodičům regulátoru. Pokud jsou konektory přímo na čele motoru jako u konkurenčních výrobků, propojení může být problematické. Náhodné rozpojení je velmi nebezpečné. Hmotnost se zvýšila jen málo. Průměr hřídele je zvýšen na 5mm. Průměr statoru byl zvětšen z běžných 22mm na 23mm. To výrazně přispělo k max. výkonu motoru. Doporučené napájení 3S-4S Lipol. Doporučené vrtule 3S: 11x7, 12x8, 13x6,5, 4S: 10x6, 11x5, 11x7 Přehled motorů EG Technická data:
Právě teď máte možnost koupit tento produkt za zvýhodněnou cenu , pokud tuto nabídku zavřete již se Vám nezobrazí. Platnost vygenerovaného kódu je do .