Kvalitní motor je vhodný zejména pro třídu FAI F5J. Jeho použití není ovšem nijak omezeno jen pro tuto třídu. Na základě vynikajích zkušeností s motorem XM3040EG v kategorii F5J byl motor prodloužen. Tak byl zvýšen jeho výkon, který je perfektní pro použití v těžkých modelech a pro létání za silného větru. Výkon je důležitý nejen pro dosažení potřebné výšky ale i pro let daleko proti větru. Získaná vzdálenost může prodloužit dobu letu v termice, kterou pilot najde v prostoru ve větší vzdálenosti proti větru. Motor je typu "krytá oběžka". Vnější kryt se nepohybuje. Přívodní vodiče vycházejí ze zadního čela motoru. Odpadá tak často problematické připojování vodičů k přednímu čelu standardní oběžky. Vodiče se nesmí dotýkat rotujících částí motoru, což nemusí být jednoduché. Vodiče jsou vyvedeny ze zadního čela motoru, takže je možno je snadno připojit k vodičům regulátoru. Pokud jsou konektory přímo na čele motoru jako u konkurenčních výrobků, propojení může být problematické. Náhodné rozpojení je velmi nebezpečené. Hmotnost se zvýšila velmi málo. Průměr hřídele je zvýšen na 5mm. Průměr statoru byl zvětšen z běžných 22mm na 23mm. To výrazně přispělo k velikosti max. výkonu motoru. Přehled motorů EG Doporučené napájení 5S-6S Lipol Doporučené vrtule 5S: 11x7E, 12x6,5E, 13x6,5, 6S: 10x6E, 11x5E, 11x7E Technická data:
Právě teď máte možnost koupit tento produkt za zvýhodněnou cenu , pokud tuto nabídku zavřete již se Vám nezobrazí. Platnost vygenerovaného kódu je do .