Detailní popis
FLOW X STOCK SPEC.
Řada Flow X je vybavena kompletně přepracovanou napájecí deskou a logickou deskou, které naplno využívají potenciál nového softwaru a zajišťují spolehlivost pro dnešní extrémní závodní požadavky. Díky 8 vrstvám mědi a celkové tloušťce 2,8 mm dosahuje výkonná napájecí deska řady Flow X minimálního odporu a výrazně snižuje teploty jádra.
Poprvé jsou použity exkluzivní přizpůsobené superfrekvenční tranzistory CSF-01 společnosti LRP. Pro další zlepšení vnitřního chlazení jsou na obou stranách desky plošných spojů připájeny nové měděné chladicí desky. Podpora neprůstřelného 6V/6V BEC a nově vybraných vysoce kvalitních součástek zajišťuje maximálně konzistentní provoz při extrémním zatížení.
Nakonec je doplněn předpájenými všemi černými napájecími vodiči 12AWG, 157 mm dlouhým přívodním kabelem přijímače a úžasným novým tmavě modrým celohliníkovým pouzdrem s hliníkovými tlačítky, díky čemuž nový Flow X Stock Spec zcela vynikne a dokonale se hodí k podvozku jakéhokoli vozu Stock.
Flow X Stock Spec se dodává s předinstalovaným zcela novým softwarem v5.1. Tento software je přizpůsoben novému hardwaru a byly do něj přidány nové důležité funkce, aby co nejlépe vyhovoval dnešním potřebám závodů Stock. Funkce Initial Drive Feel Compensation (IDFC) byla vyvinuta speciálně s ohledem na závody Stock, aby maximalizovala komfort pocitu z počáteční jízdy po celou dobu závodu. Aktivací funkce IDFC se zajistí přírůstky Initial drive v závislosti na teplotě motoru. Tato inovativní funkce vám pomůže sladit stejný pocit výkonu na plynu v průběhu celého závodu. Můžete zvolit buď žádnou kompenzaci, nebo nastavit větší IDFC, abyste dosáhli požadovaného pocitu na plynu poté, co se motor zahřeje a baterie zeslábne. Nově vyvinuté parametry Stock pro časování umožňují využít plný výkonový potenciál ve všech třídách s boostem. Balíček pro jezdce s motorem Stock doplňuje nová brzda BDX-S. Součástí jsou nyní 4 různé typy brzd včetně BDX-S, které umožňují maximální brzdný výkon se zvýšenou odezvou pro přesnost při nájezdu do ostrých zatáček.
V době vydání LRP nadále používá svůj dobře známý efektivní systém pro rychlé nastavení na trati pomocí tlačítek, bez nutnosti používat samostatnou programovací jednotku. Řada regulátorů rychlosti Flow X je však navržena tak, aby podporovala externí programovací zařízení, které se plánuje nabídnout později. V kombinaci se zcela novou koncepcí uživatelské příručky zůstává Flow X efektivní a snadno použitelný pro každého.
VÝHODY
- Exkluzivní přizpůsobené super FETy LRP (CSF-01) pro nejvyšší výkon a účinnost.
- Odolná 2,8mm osmivrstvá napájecí deska pro minimální odpor a nejnižší teploty jádra
- Speciální software StockSpec v5.1 pro závodní motoristické závody včetně Boost 0
- 4 různé typy brzd včetně BDX-S, maximální brzdný výkon se zvýšenou odezvou pro přesnost při průjezdu ostrými zatáčkami
- neprůstřelný 6V/6A BEC pro nejspolehlivější výstupní výkon
- Celohliníková skříň v exkluzivním nejmodernějším designu
TECHNICKÉ ÚDAJE- Rozměry: 337x326x198 mm
- vstupní napětí: 7,4 V (2S)
- B.E.C.: 6V/6A lineární
- Dopředu/brzda: Ano
- Nastavení profilu ve více režimech: Ano
- Multi-Protection-System: Systém ochrany proti nehodám: MPS4
- Senzorovaný bezkartáčový systém: Ano
- Napájecí kabel: Zdroj: WorksTeam 12 AWG černý
- Doporučený limit motoru: nad 2,5T
- Jmenovitý proud: 220 A
- Hmotnost (bez vodičů): 220 W: 44g
- Přijímací kabel - délka: 157 mm (+-5 mm)
- Možnost aktualizace softwaru přes USB: Ano