Detailní popis
13 září 2023 ukázala značka ASSOCIATED svou sílu jako TEAM a ovládla jako dlouho ne na Mistroství Světa v USA finále. Z deseti finálových pilotů, používala polovička podvozek Associated B74.2D. TQ a titul Mistra Světa pro rok 2023/2024 získala Italská 22-letá Ikona Davide Ongaro z Italie. Druhé místo získal také další pilot Associated Spancer Rivkin (USA), který startoval až z páté pozice. Ale právě on ukázal jaká síla je právě v podvozku Associated B74.2. Pokud chcete vidět dominaci podvozků Associated stačí se podívat do sekce VIDEO, kde najdete všechny tři A-FInále.
Design šampionů
Platforma B74 je aktuálním mistrem světa IFMAR, mistrem Evropy, australským mistrem, britským mistrem a dalšími! Úspěšné soutěžení na nejvyšší světové úrovni výrobci poskytlo potřebnou vizi, jak platformu B74 ještě více posunout. S přidáním Factory Team prvků a nastavení jsou NOVÉ stavebnice B74.2 a B74.2D Champions Edition připraveny přidat se na seznam ocenění!
Champions Edition zachovává klíčové vlastnosti svého předchůdce. Lisované převodovky RC10B74.2 vpředu a vzadu snižují těžiště tím, že odstraňují hmotnost z vysokých bodů vozu. Nejnovější technologie 13mm big bore tlumičů od společnosti Team Associated udržuje RC10B74.2D na nejvyšší úrovni v oblasti skoků a ovladatelnosti na nerovnostech. Díky předním gull wing ramenům zavěšení a převodovým sadám diferenciálů LTC je jízda s platformou RC10B74.2 snazší a předvídatelnější za jakýchkoli podmínek na trati.
Vzhledem k probíhajícímu výzkumu a vývoji nemusí fotografie odpovídat finálnímu modelu. Vozidlo zobrazené na těchto stránkách je vybaveno položkami, které NEJSOU součástí stavebnice: Reedy motor, akumulátor, ESC-Regulátor, servo, přijímač, kola, pneumatiky a ozubené kolo. Vyžaduje montáž a lakování.
Vlastnosti stavebnice B74.2 Team
- NOVÉ Factory Team lisované převody.
- NOVÉ Factory Team lisované LTC převody diferenciálů.
- NOVÉ Factory Team +1 ramena těhlic řízení.
- NOVÉ aktualizované nastavení.
- Lehké lisované skříně převodovky vpředu i vzadu: Dvě přední skříně s pevnou výškou umožňující volbu výšky diferenciálu 0 a +2 mm. Jedna zadní skříň s vložkami ve stylu RC10B6 umožňující volbu výšky diferenciálu 0, +1, +2 a +3 mm.
- Hliníkové 13mm big bore tlumiče a pružiny s frézovanými pístky tlumičů pro lepší ovladatelnost při dopadech a skocích.
- Gull wing ramena předního zavěšení v kombinaci s parohy pro nižší těžiště a lepší předvídatelnost řízení.
- Sady diferenciálů LTC, které snižují ztráty výkonu a poskytují jeho předvídatelnější přenos.
- Systém uchycení baterie využívá vložky pro nastavení těžiště.
- Silnější 3,5mm spojovačky s aktualizovanými kulovými čepy, které zvyšují odolnost a snižují tření odpružení.
- Středový držák ventilátoru na přepážce, který upevňuje ventilátor nad motor pro efektivnější chlazení.
- Nové -2mm držáky křídla pro snížení těžiště při použití se slicky a nízkoprofilovými kobercovými pneumatikami.
- +3mm hliníkový středový díl řízení pro optimalizaci řízení při nízké světlé výšce.
- 66mm CVA zadní hnací hřídele a osy pro větší trakci pod plynem a předvídatelnější jízdní vlastnosti.
Model neobsahuje: Servo, Regulátor, E-Motor, Přijímač, LiPo sadu 2S, Gumy, Disky. Karoserie je nelakovaná.