Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verze 2.0 s možností zástavby spalovacího nitro nebo elektro motoru. Špičkové zpracování s hliníkovým podvozkem, kvalitní materiály, široké možnosti nastavení.
Původní buggy 8IGHT-X zahájila novou řadu závodních RC modelů aut TLR ® v měřítku 1:8. Nyní přichází vylepšený model ve verzi 2.0, který přebírá to nejlepší z této platformy a přidává řadu vylepšení ve všech směrech. Vylepšeno bylo hnací ústrojí, geometrie zavěšení a uspořádání šasi. S 8IGHT-X/E 2.0 závodní jezdci dosahují lepší ovladatelnosti, model lze řídit agresivněji, čímž je dosahováno rychlejších časů na kolo. Pro snadné sestavení a servis je veškerý spojovací materiál v metrické soustavě.
Díly stavebnice jsou navrženy s precizností a vyrobeny z kvalitní materiálů. Pro nízkou váhou a odolnost je řada komponentů vyrobena z hliníku, jako například CNC obráběná 3 mm tlustá deska podvozek. Zavěšení je kompletně nastavitelné. Jednotlivé polohy nastavení si můžete přehledně zapsat do poznámkového formuláře a následně upravovat.
Nitro i elektro pohon
Chcete si postavit závodní truggy a váháte mezi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnice od Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vám umožní díky obsaženým součástem, jakoukoli volbu.
Zadní nastavitelné náboje
Zadní těhlice 8IGHT-X/E 2.0 mají aktualizované umístění čepů, které lze nastavit ve více krocích pro jemné doladění a maximální přilnavost zadní části.
Čtvercové uložení čepů zavěšení
Čepy zavěšení byly vylepšeny tak, aby používaly čtvercové uložení, které nabízí větší možnost nastavení. Zadní otočné čepy jsou zúženy pro lepší stabilitu a vyvážení mezi předním a zadním zavěšením.
Hliníkový 3mm podvozek
Součástí setu je podvozek o tloušťce 3mm, který je vyroben z hliníku 7075 a eloxován pro maximální odolnost. Deska podvozku je ještě odlehčena, díky hlubšímu frézování.
Držák diferenciálu
Středový držák diferenciálu je vyroben z odolnějšího kompozitního materiálu. Integrovaný držák serva plynu je přepracovaná a s nižší hmotností.
Mechanická brzda
Brzdové obložení bylo aktualizováno a brzdy jsou nyní volnější a poskytují lepší a konzistentnější brzdnou sílu.
Věže tlumičů
Věže tlumičů byly odlehčeny a obsahují více montážních pozic pro nastavení odklonu kol a polohy tlumičů. Přední tlumiče jsou kratší pro nižší těžiště a s snížení naklápění.
Přístupné diferenciály
Uložení předního a zadní diferenciálu bylo upraveno pro snadný přístup k diferenciálům, bez nutnosti demontáže částí modelu.
Karoserie
Karoserie s kabinou ve předu je speciálně tvarovaná, aby poskytovala přítlak vzduch při jízdě. Karoserie je předřezaná, nenabarvená.
Přední zavěšení
Inované přední zavěšení je pro zvýšení odolnosti nově vybaveno 3 mm šrouby.
Univerzální poloosy
Jak pro přední, tak i pro zadní nápravu jsou použity stejné poloosy CVA. Při použití poloos byl kladen důraz na plynulý průjezd zatáček a stabilní záběr na nerovných tratích.
Unašeče kol
Hliníkové unašeče kol jsou šestihrany o velikosti 17 mm.
Držák serva
Držák serva řízení byl posunutý směrem dovnitř a dopředu, aby bylo dosažen lepší rovnováhy. U verze Elektro je integrován držák pro regulátor.
Systém řízení
Řízení umožňuje nastavení geometrie Ackerman. Vylepšený servo-saver eliminuje váznutí táhla při zatížení.
Držák křídla
8IGHT-X/E 2.0 využívá uchycení na křídle z 8IGHT-X Truggy, které nabízí různé výšky a polohy pro maximální kontrolu přítlaku.
Olejové tlumiče
Tlumiče 8IGHT-X jsou optimalizovány a odlehčeny tak, aby se snížila hmotnost modelu. Předpětí pružin lze snadno nastavit pomocí matic.
Ramena zavěšení
Dlouhá přední a zadní ramena poskytují skvělou ovladatelnost a stabilitu. Ramena jsou pevnější, díky základně ve tvaru nosníku.
Diferenciály
Všechny tři diferenciály nyní obsahují pouzdra V2 HD s kompozitními držáky, O-kroužky V2, odlehčená centrální ozubená kola a převody s vysokou odolností.
Geometrie zavěšení
Geometrie zavěšení nové generace 8IGHT-X/E 2.0 byla dále vylepšena, takže je model rychlý, svižný a ještě lépe se řídí
Nastavení odklonu
Nové bloky nábojů kol mají možnost nastavení odklonu až 17,5°.
Stabilizátory
Tak jako velká auta, tak i model 8ight má na nápravě nainstalovány příčné (zkrutné) stabilizátory, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou.
Boční kryty podvozku
Nové boční kryty podvozku mají za úkol zabezpečit ochranu funkčních součástí podvozku..
Odvzdušnění tlumičů
Odvzdušňovací šrouby na hlavách tlumičů umožňují snadný servis a výměnu oleje.
Vlastnosti
- Zadní nastavitelné náboje
- Čtvercové lože hřídelí ramen
- Hliníkové šasi 7075 3 mm
- Brzda poskytuje konzistentnější sílu a pocit při brždění
- Hliníkové věže tlumičů s více montážními otvory
- Karosérie s kabinou ve předu
- Připraveno pro nitro i elektro pohon
- Vylepšené přední těhlice
- CVA poloosy
- Hliníkové unašeče, 17 mm
- Krabička přijímače umístěna pro lepší vyvážení
- Nastavitelné řízení
- Nastavitelné zadní přítlačné křídlo
- Optimalizované tlumiče s odvzdušňovacím šroubem
- Odolnější ramena zavěšení
- Aktualizovaná geometrie zavěšení
- Větší pastorkové ložisko
- Nastavitelný odklon
- Příčné zkrutné stabilizátory
- Boční kryty šasi
- Snadný servisní přístup ke komponentům
Balení obsahuje díly pro stavbu modelu, které jsou nabaleny v jednotlivých sáčcích, 2x nenabarvenou karoserii (elektro, nitro), sadu disků. Součástí jsou rovněž díly pro možnost zástavby na elektro i spalovací nitro motor. Návod CZ a vícejazyčný obrázkový návod EN, DE, FR, IT. Pneumatiky, elektronika, motor nejsou obsahem balení.