Detailní popis
Cestovní karoserie vozu BAYBEE 190mm
Karoserie BAYBEE pro cestovní vozy 190mm je nejnovějším vysoce výkonnou karoserii cestovních vozů ZooRacing. Jde v zásadě o vývoj velmi populárního modelu DBX se srovnatelnou linií střechy a designem, avšak mírně natažená střecha snižuje aerodynamický odpor, což má za následek vyšší rychlost, což budou hledat zejména závodníci třídy Stock. Novinkou pro BAYBEE je také delší a kulatější tvar předního konce pro zvýšení rychlosti v zatáčkách pod plynem, což umožňuje přesnou manipulaci, zejména ve větších zatáčkách, a současně snižuje drhnutí pneumatik, což dále pomáhá udržovat vysokou rychlost a hladké zatáčení. To vše přichází bez obětování řízení při nízké rychlosti s BAYBEE nabízejícím ostrou odezvu řízení v technických částech trati. Ve srovnání s již nízkoprofilovým vzhledem modelu DBX má BAYBEE ještě jednou sníženou linii ramen, kapotu a část kufru, což umožňuje v zásadě namontovat tělo níže na podvozek, což má za následek ještě jednou snížené celkové těžiště.
Součástí balíčku je také přepracované vysoce účinné zadní křídlo, které má zakřivenou konstrukci a sleduje nový tvar zadní části, což vede k ještě účinnějšímu proudění vzduchu mezi karoserií a křídlem. Mezi další aerodynamické prvky patří přepracované boční prahy pro optimalizované proudění vzduchu a dále vylepšená stabilita, zatímco výztužná žebra na kufru zajišťují tu nejlepší možnou tuhost i při velkém zatížení, jaké se vyskytují v dnešních závodech upravené třídy. V neposlední řadě přichází realistický design přední části, který nejen přináší skvělý nový vzhled, ale vytvarovaný design kapoty má také zlepšit proudění vzduchu a celkovou stabilitu a trvanlivost karoserie.
Kromě toho všeho je nový proces formování ZOOlite, který snižuje celkovou hmotnost našich karoserii o standardní tloušťce 0,7 mm přibližně o 10 g. Tím je zajištěno, že standardní karoserie jsou legální pro všechny závody s pravidly minimální hmotnosti, jako je pohár ETS, a zároveň výrazně snižují celkové těžiště. Kromě toho je BAYBEE k dispozici také v naší osvědčené, lehké 0,5 mm variantě pro každého, kdo hledá maximální výkon.
Součástí balíčku jsou také revoluční dvoustupňové okenní masky, které zajistí okenní rámy v kvalitě Pro. V prvním kroku jsou všechna okna maskována pomocí masek Krok 1. Po dokončení lakování karoserie budou masky odstraněny a nahrazeny o něco menšími maskami Krok 2, které nechají okenní rámy odkryté a připravené k lakování vaší oblíbenou barvou. Výsledek je vysoce přesný, aniž by bylo nutné předřezávat nebo řezat masky oken v těle, což zajišťuje větší spokojenost a menší šance na vytvoření předem určených bodů zlomu. V balení karoserie jsou vysoce kvalitní šrouby pro upevnění křídel a podrobným štítkem včetně mřížky, čelních a koncových světel.
- Navrženo na CAD
- Specializovaná karoserie LCG s realističtějším designem a menším aerodynamickým odporem
- Dlouhá, nízká a přesto realistická přední část s vytvarovanými detaily kapoty a mřížky
- Aktualizovaná střešní část ve stylu DBX pro menší aerodynamický odpor a vyšší rychlosti v zatáčkách
- Zapuštěná střecha pro usměrnění proudění vzduchu a pro vytvoření výrazně vylepšené konstrukční stability díky statické výztuži
- Výztužná žebra na kufru
- Strukturovaná zadní část minimalizuje zamáčknutí při nárazu
- Velké podběhy kol umožňují umístění karoserie 4 mm vpředu nebo vzadu (celkem 8 mm)
- Velké podběhy kol zajišťují, že se pneumatiky nebudou třít v jakékoli poloze
- Protiskluzové vlastnosti se strukturovanými bočnicemi
- Statická výztuž na kapotě. Obzvláště užitečné při provozu ultralehké varianty
- Ultralehká karoserie o tloušťce 0,5 mm váží přibližně 55 g a to včetně křídla
- Standardní karoserie ZOOlite o tloušťce 0,7 mm váží přibližně 75 g a to včetně křídla
- Podrobný obtiskový arch
- 2krokové okenní masky
- šrouby pro montáž na zadního křídla
- 100 mm mřížka na zadním víku nákladního vozu pro snadnou a pohodlnou montáž nástavby
- EFRA schváleno